Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A Citroën bemutatja új elektromos furgonján az ë-Jumpyt |
||
2020. május 13.
A Citroën, amely 90 éve meghatározó szereplője a haszongépjármű-gyártás történetének, most bemutatja tisztán elektromos kompakt furgonját, az új Citroën ë-Jumpyt.
|
A C5 Aircross SUV Hybrid és Ami változatai után a márka még szélesebb körben folytatja „elektromos offenzíváját”, melynek keretében 2020 folyamán 6 új elektromos modellel jelenik meg a piacon. Az új ë-Jumpy az „Inspired by pro” névre hallgató stratégiába illeszkedik, mely a céges ügyfelek elvárásainak megfelelő személyre szabott megoldásokat kínál mind a termékek, mind a hálózati szolgáltatások (pl. a „La Manufacture” koncepció bevezetése) vonatkozásában. A Jumpy tisztán elektromos változata a céges ügyfelek számára a városokon belül (ahol szigorúbb behajtási feltételek érvényesek), és – az utazások többségéhez elegendő hatótáv révén – vidéki környezetben is konkrét közlekedési megoldást nyújt. Segítségével minden vállalkozó másképp végezheti üzleti tevékenységét, és az energetikai átállásból is kiveheti a részét. Teljes mellszélességgel a villamosítás mellett Hogy a Citroën a haszongépjármű-piac egyik meghatározó szereplője, nem szorul bizonyításra. Elég, ha az autógyártás történetének olyan mérföldköveire gondolunk, mint a teljesen egyedi 2CV furgon, a Type H, a C15 vagy a Berlingo. Ezt a teljesítményt olyan karakteres modellekkel sikerült elérnie, melyek – az új Berlingo furgonváltozatától a Jumpy-n át a Jumperig – praktikus koncepciójukkal és kimagasló kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfelek használati szokásait alapul vevő modellek különböző változataik révén valamennyi professzionális felhasználó igényeinek képesek megfelelni. A márka tisztában van vele, hogy a céges ügyfelek más elvárásokkal rendelkeznek, mint a magánszemélyek, ezért a G10 országokban több mint 350 speciális Business Centert létesített. Az „Inspired by Pro” filozófia jegyében a márka La Manufacture Citroën néven nemrégiben egy a céges ügyfeleket érintő új értékesítési koncepciót is bevezetett (egyelőre Franciaországban, Hollandiában, Belgiumban és Spanyolországban), mely azt bizonyítja, hogy a márka az ügyfélfogadás, a személyre szabás és a kényelem tekintetében – az adott típusú ügyfélkörhöz igazodó sztenderdeknek megfelelően – valamennyi ügyfelének egyedülálló élményt kíván nyújtani. A Citroën 2020-ban nagyszabású offenzívába kezdett, melynek célja a márka haszongépjármű-kínálatának villamosítása. A Citroën a céges ügyfeleknek szóló elektromos kínálatát tovább bővítve 2021-re szeretné elérni, hogy minden haszongépjárműve rendelkezzen elektromos változattal. Ezt szolgálja a most bevezetésre kerülő új ë- Jumpy, majd a Jumper és a Berlingo Furgon tisztán elektromos változatai, melyek 2020 második felében, illetve 2021 folyamán várhatók. A modellválaszték a következő előnyöket nyújtja a professzionális ügyfelek számára: egyedülálló kényelem, visszafogott fenntartási költségek, a városközpontokba való szabad behajtás, valamint az egyre népszerűbb e-kereskedelem kívánalmainak való megfelelés. Jumpy: A sajátos kompakt kisteherautó A 2016-ban piacra dobott és eddig közel 145 000 példányban eladott Citroën Jumpy kínálatát a céges elvárásoknak való maximális megfelelés érdekében a márka nemrégiben fejlesztette tovább. A robusztus külsejű, nagy rakodókapacitással bíró Citroën Jumpy jól felépített kínálattal rendelkezik. Az 5 változat közül 3 új (Worker, Driver és CityVan), és mindegyik valamilyen speciális használatnak felel meg. Ilyenek az építkezések (megemelt felfüggesztés, motorvédő lemez, megnövelt hasznos terhelés, Grip Control), a hosszú utak (a kényelmet és a biztonságot szolgáló különböző vezetéssegítő rendszerek) és a városi használat (fürgébb és mozgékonyabb kialakítás). Az említett változatok révén a Citroën Jumpy a változatos igényű céges ügyfelek megkerülhetetlen partnere lett. 100%-ig elektromos haszongépjármű A piaci elvárásoknak maximálisan megfelelő ë-Jumpy bevezetésével a Citroën vezető helyet kíván betölteni az akkumulátoros elektromos autók (BEV) piacán. A Jumpy tisztán elektromos változata kívülről a bal első sárvédőn elhelyezett töltőnyílásról ismerhető fel. A jármű további külső megkülönböztető jegyei a hűtőrács közepén található záróelem és a hűtőrácstól jobbra, valamint a bal hátsó ajtón elhelyezett új „ë” felirat. Hatótáv A PSA többféle meghajtást lehetővé tévő EMP2 platformjára épült elektromos Jumpy-hoz két különböző teljesítményű és ezáltal különböző hatótávot biztosító akkumulátor választható. A vállalkozók – autós szokásaik és pénztárcájuk függvényében – szabadon eldönthetik, hogy melyik felel meg jobban a tevékenységüknek. · 230 km (WLTP) hatótávot biztosító, 18 modulos, 50 kWh-s akkumulátor (XS, M és XL méret esetén választható) · 330 km (WLTP) hatótávot biztosító, 27 modulos, 75 kWh-s akkumulátor (M és XL méret esetén választható) BEST IN CLASS – A kétféle hatótávval kínált ë-Jumpy tökéletesen megfelel a piaci elvárásoknak (napi átlag 300 km), és a kategória legjobb képviselőjének számít. Az új ë-Jumpy a legfejlettebb technológiájú lítium-ion akkumulátorral van ellátva. Az EMP2 platform jóvoltából az alvázba beépített akkumulátornak köszönhetően változatlan hasznos térfogat áll rendelkezésre. Az akkumulátor a villanymotor, a fűtés és a légkondicionáló működéséhez szükséges energiáról gondoskodik. Méretek Az új ë-Jumpy a hagyományos változat felépítéséből adódó összes előnnyel rendelkezik. A jármű kompakt méretei ellenére gazdagon variálható, ergonomikus kiképzésű, és tágas beltérrel, számos rakodóhellyel és optimális rakodókapacitással rendelkezik, ami ideális munkaeszközzé avatja. Kulcsszavak: bemutató, Citroën, ë-Jumpy, elektromos autó
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|