Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Minden, ami haszongépjármű – egy helyen |
||
2019. október 01.
Az idén 30 éves Duna Autó történetében több mérföldkövet is találhatunk. A legutóbbi, hogy nemrég megnyitotta kapuit a Haszongépjármű Centrum, ahol professzionális szaktanácsadással 8 márka modelljeit találhatja meg az ágazat célközönsége. Ezzel egy új márka, a Giotti Victoria mini-teherautó is bekerült az Autóváros portfóliójába.
|
Vissza a gyökerekhez „A teljes hazai gépjárműpiac megközelítőleg 15%-át teszik ki a kishaszon-gépjárművek. A mi esetünkben ez a szám összetettebb, mert a forgalmazott 18 márka közül haszongépjárműben csak 8 márkánk érintett” – árulta el Ambrózi Csaba, a Duna Autó Zrt. B2B üzletágának vezetője. A Fiat, Peugeot, Renault, Dacia, Nissan, valamint Mitsubishi modelljei mellé 2018 tavaszán újra csatlakozott a Kamaz teherautó. Az Autóváros nem csak egyszerű forgalmazója, hanem importőre is a márkának, amely jelenleg kettő és háromtengelyes kivitelben, négyféle hajtásképlettel kapható. A praktikus, kimagasló terepjáró képességű, és kedvező ár-érték arányú nagyhaszon-gépjármű elsősorban az útépítés, vasútépítés, erdőgazdálkodás, bányászat és egyéb speciális felhasználási területeken nyújthat kézenfekvő megoldást. A 30. születésnapját többek között azzal is ünnepelte az óbudai vállalat, hogy egy új márkát vett be portfóliójába. A Giotti Victoria mini-teherautó egy kínai-olasz kooperáció terméke, amely európai értékesítése már nagyban zajlik. Egyszerű, ugyanakkor praktikus kialakítás jellemzi, amivel az eddig kielégítetlen vevői igényeknek szeretne megfelelni a Duna Autó a hazai kishaszon-gépjármű piacon. „A Giotti Victoria modellek 80 vagy 100 lóerős szívó-benzinmotorral szereltek, hátsókerék hajtásúak, és szimpla vagy duplakabinos, (akár billenő) platós kialakításban érhetőek el. Főként városi használatra ajánljuk, ahol a modern dízelmotorok nehezen üzemeltethetők” – jellemezte az új márkát Ambrózi Csaba. Ön tudja mire, A Duna Autó tudja mit Az Autóváros eddig is egyedülállónak számított a magyar autópiacon – nemcsak az általa forgalmazott 18 márkának, és üzemeltetett 21 márkaszerviznek köszönhetően, hanem komplex szolgáltatáscsomagja miatt is. Markó Zoltán, kereskedelmi és marketingigazgató szerint épp ezért döntöttek úgy, hogy a piaci rést megcélozzák a haszongépjármű piacon is. „A Haszongépjármű Centrum megnyitásával az volt a célunk, hogy az általunk forgalmazott haszongépjárművek egyszerűbben, centralizáltan elérhetők és összehasonlíthatók legyenek. Ezért cégünk Zay utcai főbejáratánál kialakítottunk egy bemutató területet, ahol az érdeklődők ízelítőt kaphatnak a haszongépjármű-kínálatunkból, de a telephelyen a különböző gyártmányok variánsai is megtekinthetők. Az ügyfeleket dedikált, haszongépjárműre specializálódott kolléga várja, aki egy személyben minden gyártmány esetében információval tudja ellátni a potenciális vevőket. Az ügyfélnek így nem kell 3-4 kereskedést felkeresni, minden tájékoztatást megkap egy helyen, amivel időt, és nem utolsó sorban pénzt spórolhat.” A Duna Autó Haszongépjármű Centruma elsősorban új és tesztautók értékesítésével foglalkozik, míg a használtautó értékesítést a vállalaton belül a központosított DAS WeltAuto részleg látja el. A Kamaz esetében a szerviztevékenységet külső partner biztosítja, míg a többi márka modelljeinek karbantartását, javítását a cég látja el óbudai telephelyén. A Duna Autó szakemberei vállalják a kiválasztott autók felépítményezését is, emellett pedig segítenek a legkedvezőbb finanszírozási és biztosítási ajánlatok kiválasztásában, hogy az ügyfelek minél előbb munkára kész járművet kaphassanak kézhez. Kulcsszavak: Duna Autó, értékesítés, haszongépjármű, márkakereskedés
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|