Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Jönnek a hibrid Peugeot modellek |
||
2019. szeptember 10.
A PEUGEOT arra törekszik, hogy minden újonnan bevezetett modelljéből villanymotorral ellátott változat is forgalomba kerüljön.
|
Az ennek jegyében piacra dobott új PEUGEOT 508 HYBRID és 508 SW HYBRID lenyűgöző eredménnyel zárta az új WLTP protokoll szerinti típusjóváhagyási teszteket: - 508 SW HYBRID: 30 g(3) C0₂/km (1,3 l/100 km) és tisztán elektromos üzemmódban 52 km hatótáv Ezzel a 225 lóerős (165 kW teljesítményű), a hibridek között szuperalacsony C0₂-kibocsátással rendelkező, dinamikus és hatékony új plug-in hibrid hajtáslánccal a zökkenőmentes energetikai átállásra törekvő PEUGEOT még nagyobb offenzívába kezd az elektromos piacon. Az új ajánlattal sikerült elérnie, hogy a hagyományos és a plug-in hibrid változatok teljes tulajdonlási és üzemeltetési költsége (TCO) megegyezzen egymással. Új élményeket tartogató vezetés A PEUGEOT modellektől már megszoktuk, hogy egyedülálló vezetési élményt nyújtanak, így nem meglepetés, hogy a márka új PLUG-IN HIBRID hajtáslánca is újfajta élvezetet tartogatnak számunkra. Olyan autós élményt, mely számtalan új impulzussal szolgál, mint például az új hajtásmódoknak köszönhető robbanékonyság. - csendes és tisztán elektromos ZÉRO KIBOCSÁTÁS üzemmód, - az összes rendelkezésre álló energia mozgósításával lenyűgöző teljesítményre képes SPORT üzemmód, - sokoldalú használatot biztosító HYBRID üzemmód,- a HYBRID üzemmódot az elektronikusan vezérelt felfüggesztés kényelmével társító KOMFORT üzemmód. PEUGEOT 508 HYBRID és 508 SW HYBRID: hatékonyságban verhetetlenek Az új PEUGEOT 508 HYBRID és 508 SW HYBRID modelleknél a 180 lóerős / 132 kW-os PureTech motor egy 110 lóerős / 80 kW-os villanymotorral egészül ki, amitől a meghajtott jármű maximális összteljesítménye 225 lóerőre (165 kW) nő. Az új PEUGEOT 508 és 508 SW modelleken alkalmazott hibrid hajtáslánc fejlesztői még intenzívebb érzetekre törekedtek. A rendkívül hatékony, mindössze 29 g/km WLTP szerinti CO2-kibocsátással büszkélkedő meghajtás üzemeltetési költségei is csökkentek. A PEUGEOT 508 HYBRID és 508 SW HYBRID változatok tulajdonlási és üzemeltetési költsége megegyezik a BlueHDi 130 EAT8 motorral szerelt változatéval (az adózást is figyelembe véve, ami országonként eltérő lehet). Vállalatok esetében ennek megállapításakor 30 000 km/év futásteljesítménnyel és 65%-ban hibrid, 35%-ban elektromos hajtással számoltunk. Magánszemélyek esetén 15 000 km/év futásteljesítményt és fele-fele arányú hibrid, illetve villamos használatot feltételeztünk. A 11,8 kW/h kapacitású akkumulátor tisztán elektromos üzemmódban a limuzin esetében 54 km-es, az SW változat esetében 52 km-es WLTP szerinti hatótávval rendelkezik. Feltöltése Wallbox (6,6 kW-os, 32 amperes opciós töltő) használata esetén kevesebb mint 1 óra 45 percet vesz igénybe. A hajtáslánc és az akkumulátorok elhelyezésekor az EMP2 (Efficient Modular Platform) platformnak köszönhetően semmiféle kompromisszumra nem volt szükség: a helykínálat változatlan, és a csomagtartó mérete is megegyezik a belső égésű motorral szerelt változatokéval (487 l a PEUGEOT 508-on és 530 l a PEUGEOT 508 SW esetében). Az új plug-in hibrid modell háromféle felszereltséggel elérhető: - Allure (és Allure Business): eleve gazdagon felszerelt induló változat, - GT Line: dinamikus megjelenés, egyedi külső-belső elemekkel és gazdag felszereltséggel- GT: exkluzív megjelenésű prémiumváltozat, mely szériában különleges Gréval-szürke Alcantara® üléskárpittal van felszerelve. Kulcsszavak: 508 SW, Peugeot, Peugeot 508, plug-in hibrid, új modell
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|