Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt

Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt

2018. szeptember 05.
Az Audi 2019-ben is folytatja elektromos autósportbeli tevékenységét, akárcsak gyári részvételét a népszerű DTM túraautó-bajnokságban.

Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt

Az Audi 2019-ben is folytatja elektromos autósportbeli tevékenységét, akárcsak gyári részvételét a népszerű DTM túraautó-bajnokságban.

Az Audi a 2017/2018-as idényben az első német autógyártóként állt rajthoz a Formula-E bajnokságban, ahol a világszerte rendezett tizenkét futamon négy győzelemmel és összesen tizenegy dobogós helyezéssel az Audi Sport ABT Schaeffler megszerezte a csapatvilágbajnoki trófeát. A további gyártók és partnerek részvételével egyre nagyobb népszerűségnek örvendő, tisztán elektromos versenysorozat a márka versenysport-tevékenységének elektromos pillére.

Az Audi emellett a DTM bajnokságban belsőégésű motorokkal is versenyez a jövőben. Elkövetkező szezonjában bő harminc esztendős története egyik legjelentősebb változása előtt áll a DTM sorozata, ahol 2019-ben korszerű négyhengeres, turbófeltöltésű motorokat vezetnek be, valamint a DTM és a japán Super GT szervezésében premierjét tartja az úgynevezett Class One. Az új szabályrendszer mindkét bajnokságban lehetővé teszi az autók indítását, s 2019-től az első ízben rendezett közös futamok, így az intenzívebb nemzetközi jelenlét alapjául is szolgál. Az Audi további részvételének feltétele, hogy a Mercedes-Benz kiválását követően legkésőbb 2020-tól ismét legalább három márka szerepeljen a DTM mezőnyében.

Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt

„A Formula-E-ben az elektromos mobilitás területén bizonyíthat ’A haladás technikája” – hangsúlyozta Peter Mertens, az AUDI AG igazgatótanácsának a műszaki fejlesztés területéért felelős tagja. „Ezzel egyidejűleg belsőégésű motorjainkat is továbbfejlesztjük, a két liter összlökettérfogatú, négyhengeres, turbófeltöltésű aggregátok a teljesítmény és a gazdaságosság előnyös együttesét kínálják. Ezek most világszerte a legfontosabb motorok és 2019-től a Class One futamain is megjelennek, így a DTM – akárcsak a Formula E – még szorosabb kapcsolatba kerülhet a sorozatgyártású modellek fejlesztésével.”

Amint Dieter Gass, az Audi versenyigazgatója kiemelte: „Meggyőződésem, hogy kedvező pozícióban vagyunk két szakágunkkal. Mindjárt az első szezonunkban elnyertük a Formula-E csapatbajnoki címét, ezzel bizonyítottuk kompetenciákat az elektromos mobilitás területén. Célunk természetesen folytatni e sikert és számos új vetélytársunk között is az élen végezni. A DTM-ben az olyan jövőbemutató technikáknak köszönhetően, mint az új, turbófeltöltésű motorok, továbbra is nagy lehetőséget látunk. Az ehhez szükséges harmadik gyártó tekintetében feltétlen bízom abban, hogy Gerhard Berger, a DTM igazgatója legkésőbb 2020-ig rajthoz tudja állítani e további résztvevőt.”
Kulcsszavak: audi, autósport, DTM, Formula E
 
Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt Audi: külföld felé tolódik a járműgyártás súlypontja Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt Három „Auto Trophy” díjat is nyert az Audi Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! Kiss Norbi átdriftelte a Lóerők Éjszakáját! Kiss Norbi átdriftelte a Lóerők Éjszakáját! Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt Sikeres, de nehéz szezonzáró!
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1