Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Porsche fokozta bevételét és működési eredményét 2018 első félévében

A Porsche fokozta bevételét és működési eredményét 2018 első félévében

2018. augusztus 02.
2018 első hat hónapjában a Porsche AG növelte működési eredményét, bevételét, kiszállításait és alkalmazottai számát. A működési eredmény egy százalékkal, 2,2 milliárd euróra nőtt, miközben a bevételek négy százalékos gyarapodást követően 12,3 milliárd eurón állapodtak meg.

A Porsche fokozta bevételét és működési eredményét az első félévben

Az eladásokra eső működési eredmény 17,5 százalék volt. 2018 első felében a kiszállítások három százalékkal, összesen 130.598 járműre nőttek, miközben a munkaerő öt százalékos gyarapodást követően 30.785 alkalmazott lett.

„Első féléves teljesítményünk erős alapokat szolgáltat egy sikeres 2018-as pénzügyi évhez”, mondta Oliver Blume, a Porsche AG felügyelő bizottságának elnöke. „Különösen örömteli látni az ikonikus 911 iránti kimagasló keresletet, mivel az idei évben ünnepeljük a Porsche sportautók 70 éves történelmét. Folyamatosan nagy összegeket fektetünk be márkánk jövőjébe: az elektromos autózás, a digitalizáció és a kapcsolódás jelenti a legfőbb kihívásokat, amelyeket lehetőségként látunk. Jövőre veszi kezdetét a Taycan piaci bevezetése, amely az első teljesen elektromos hajtású Porsche lesz. Új mércét fog felállítani a mobilitás jövője szempontjából”, mondta Blume.

Lutz Meschke pénzügyi vezető szerint az egymást erősítő hatások, valamint a járműértékesítésen túli területek – például az After Sales, valamint az MHP és Porsche Consulting konzultációs szolgáltatások – szintén pozitívan hatottak az eredményre. Ezt különösen erősen támogatták a jövő témakörébe való befektetések (pl. elektromos autózás), valamint az új üzleti területek fejlesztései.

A Porsche fokozta bevételét és működési eredményét az első félévben

„Jó néhány kihívás vár ránk az év második felében is”, mondta Meschke, aki szerint a vállalatnak alkalmazkodnia kell a bizonytalan politikai és gazdasági környezethez, valamint biztosítania, hogy modellkínálata megfelel az új európai emissziós előírásoknak. „Mindenesetre folytatjuk a stratégiai célunk elérésére való törekvést, miszerint legalább 15 százalékos nyereségességet kell felmutatnunk”, mondta a pénzügyi igazgató.

Kiszállítások tekintetében a Panamera könyvelhette el a legnagyobb növekedést az év első felében: június végére a Porsche 20.500 példányt adott át a négyajtós sportautóból az ügyfeleknek, majdnem a dupláját az előző év hasonló periódusához képest. A 911 iránti kereslet szintén kétszámjegyű gyarapodás után 28 százalékkal nőtt, összesen 21.400 kiszállítást eredményezve. A legnépszerűbb modellsorozat továbbra is a Macan a maga 46.600-as számával, illetve a Cayenne a 28.700-as értékesítéssel. Hazai piacán, Németországban a Porsche tizenegy százalékos növekedést könyvelhetett el 2018-ban, teljes Európában pedig 9 százalékos plusszal zárta a félévet. Továbbra is Kína a Porsche legerősebb egyedülálló piaca 33.363 kiszállított járművel, az USA előtt (29.421 jármű).

Kulcsszavak: Cayman, értékesítés, jármű kereskedelem, Panamera, Porsche, Taycan
 
A Toyota az internet legkeresettebb autómárkája volt 2020-ban A Toyota az internet legkeresettebb autómárkája volt 2020-ban Rekord az újautók eladásában Rekord az újautók eladásában A Porsche fokozta bevételét és működési eredményét 2018 első félévében Már rendelhető a vadonatúj 2 tonnás Ford Transit Renault Trucks Square, a Renault Trucks új bemutatóterme Renault Trucks Square, a Renault Trucks új bemutatóterme A vevői lojalitás a legfőbb üzleti érték - interjú Ormos Istvánnal a Duna Autó Zrt. tulajdonosával A vevői lojalitás a legfőbb üzleti érték - interjú Ormos Istvánnal a Duna Autó Zrt. tulajdonosával
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1