Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja

Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja

2017. december 06.
Fejlett, kétirányú töltőbe invesztált a Honda európai kutatási és fejlesztési központja. Az offenbachi labor új eszköze segít egyensúlyba hozni az energiakeresletet és -kínálatot, egyszersmind hatékonyabbá teszi az energiatárolást. Az innovatív töltőrendszer megújuló energia felhasználására is lehetőséget ad, és alkalmazásával tesztelhetőek a privát háztartásokba szánt berendezések is.

Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja

A rendszer üzembe helyezését hasonló horderejű lépés előzte meg: a 2017-es Frankfurti Autószalonon lerántották a leplet a Honda Power Manager Conceptről. A tanulmány nem más, mint egy teljesen integrált energiaátviteli rendszer, amivel egyrészt feltölthetők az elektromos autók, másrészt visszatölthető a közüzemi hálózatba az elektromos autók akkumulátoraiban tárolt energia. Mindez éppúgy a Vehicle-to-Grid (Jármű-közüzemi hálózat, V2G) technológián alapszik, mint a Honda offenbachi töltője, csak nagyobb kapacitásra képes.

A kétirányú energiaátvitel révén a közműszolgálatótól és a napelemektől érkező energia felhasználható az elektromos autók töltésére. Ha az EV-t csatlakoztatják, akkumulátorában tárolt energia segíthet a stabilizálásában, ha energiahiány és túlkínálat esetén.

Jörg Böttcher, a Honda R&D Europe alelnöke elmondta: „A legmodernebb kétirányú töltő üzembe helyezésével még közelebb kerültünk célunkhoz, miszerint szeretnénk németországi K+F központunkat ún. okosvállalattá alakítani. Alkalmazásával nemcsak hatékonyabbá válik cégünk tevékenysége, hanem a zéróemissziós társadalom, illetve mobilitás felé is teszünk egy lépést.”

Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja

A kétirányú töltőeszközzel és a The Mobility House szolgáltatásaival az európai K+F központ energiagazdálkodását kívánja optimalizálni a Honda, egyszersmind azt szeretnék, hogy a napelemekből származó energiát a leghatékonyabban aknázhassák ki. A projekt keretein belül a részegységek közötti interakciót, kompatibilitást és energiaáramlást is tesztelik a szakemberek, beleértve az energiacellákat és az EV-akkumulátorokat is. A töltő telepítése a Honda R&D Europe, a The Mobility House energiaszolgáltató és a svéd EVTEC vállalat együttműködésének eredménye.

A beruházással továbbfejlődött a Honda R&D Europe telephelyén működő, konnektoros EV-knek szánt töltőállomás is, ami jelenleg a világ legfejlettebb ilyen jellegű létesítménye. Ezt bizonyítja, hogy 940 voltos feszültséggel működik és akár 150 kW-os teljesítmény leadására is képes, tehát egyszerre négy elektromos jármű töltésére is alkalmas (a csatlakozók autónként eltérőek is lehetnek). Júniusi üzembe helyezése óta 447 alkalommal vették igénybe, és 3,87 tonnányi szén-dioxid kibocsátásától óvta meg bolygónkat.

Kulcsszavak: elektromos autó, elektromos töltőállomás, honda, zöld
 
Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja A Mitsubishi Motors 23db i-MiEV gépjárművet szállít a Carabinieri részére Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja Genfi Autószalon – Honda FCEV Concept Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet: Magyarországra érkezett a dizájn jövője Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet: Magyarországra érkezett a dizájn jövője Fél év alatt 400 ezer elektromos-hibrid autót értékesítettek Nyugat-Európában Fél év alatt 400 ezer elektromos-hibrid autót értékesítettek Nyugat-Európában Meghallotta az idők szavát az Audi is Meghallotta az idők szavát az Audi is
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1