Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Rekord magyar autópiaci részesedés januárban a Mazdánál |
||
2016. február 03.
A Mazda Magyarországon 2016 januárjában 3%-os piaci részesedést ért el a személyautók között. Az igen kedvelt Mazda6 a cégautó kategóriában tartja a stabil 4. helyet.
|
A Mazda a 2015-ös európai autópiac egyik legnagyobb növekedését produkálta, 21%-kal több autót adott el, mint 2014-ben. A vállalat 211.000 darabot értékesített, és harmadik éve nőtt 20%-ot meghaladó mértékben. Ugyanez elmondható a Mazda magyarországi tevékenységéről is; a cég 3%-os januári személyautó piaci részesedéssel kezdte az újévet, mely rekordértékűnek számít a márka hazai, 24 éves történetében. Az eladási számok itthon is 2012 óta töretlenül emelkednek: első évben több mint 70, második évben 50, tavaly pedig 20%-os növekedést mutatva az előző évihez képest. A Mazda Magyarországon, 2015-ben ismét meghaladta a 2%-os éves személyautó piaci részesedést. A Mazda magyarországi sikereihez elsősorban a tavaly bemutatott 5 új modell (az új Mazda2, a frissített Mazda6 és CX-5, az új CX-3 és az új MX-5) járult hozzá, hiszen a márka szinte minden szegmensben tudott újat nyújtani a vásárlók számára. Ezek közül is kiemelkedik a Mazda3 és a Mazda6 eredménye, előbbiből több mint 500 darab talált gazdára, 2%-ot kiszakítva a kompakt piacból, utóbbi pedig tartja stabil 4. helyét a flotta-modellek után, 8,42%-os piaci részesedéssel. Másik érdekesség a benzines arány, mely a teljes értékesítésben meghaladja a 68%-ot. A Mazda 2016-ban még jobb eredményekre törekszik. A vállalat 2015 novemberében legyártotta a hárommilliomodik új generációs, a KODO formanyelv vonalait magán hordozó, SKYACTIV technológiával szerelt autóját, 4 évvel azután, hogy az új Mazda CX-5 legördült a hirosimai gyártósorról 2011-ben. A tulajdonosok számának növekedése mellett talán a szakmai elismerések tükrözik legjobban, hogy a márka jó úton jár. A J.D. Power vevőelégedettségi kutatásokban a Mazda modelljei ismét top besorolásokat értek el. Négyüléses, bolygódugattyú-motoros sportautó koncepciója, az RX-VISION első díjat nyert a 31. Nemzetközi Automobil Fesztiválon, mellyel az „Év legszebb tanulmányautójának” választották. Az új MX-5 a 2015/16-os Év Autója lett Japánban, és benne van a hét kiválasztott között az idei európai megmérettetésben is. Kulcsszavak: CX-3, cx-5, értékesítés, jármű kereskedelem, KODO, KOERU, mazda, mazda6
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|