Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Ismét piacvezető a Suzuki |
||
2016. február 02.
Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első hónapjában, amivel a márka ismét piacvezető Magyarországon. A Vitara továbbra is nagy sláger a vevők körében, a Swift és az S-CROSS stabilan hozza a számokat, és egyre népszerűbb a Celerio is.
|
A Datahouse friss adatai szerint az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését. A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-CROSS-nak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio szintén a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben. Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és – elsősorban a Vitara kiugró sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) – összességében 9,72 százalékos piaci részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása. A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak további bővítésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén. Kulcsszavak: autóipar, Celerio, értékesítés, jármű kereskedelem, Magyar Suzuki, suzuki, vitara
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|