Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon

Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon

2016. január 23.
A BMW Group Magyarország új értékesítési rekordot beállítva, 21%-kal növelte tavalyi eladásait 2014-hez képest, jelentősen túlszárnyalva a magyar piac növekedési ütemét.

Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon

A közel egy éve tartó Operával való stratégiai partnerség jegyében, a létesítmény elegáns kávéházában, az Opera Café-ban megrendezett sajtótájékoztatón, a BMW Group Magyarország ismét új értékesítési rekordról számolt be a sajtó képviselőinek. Jelentősen meghaladva a magyar piac 14,3%-os bővülési ütemét, a vállalat 21%-kal több autót adott át ügyfeleinek 2015-ben Magyarországon, mint az azt megelőző évben.

Az összesen 2 091 darab Magyarországon forgalomba helyezett új BMW legnagyobb hányadát a 3-as sorozat és az 5-ös sorozat modelljei adták, 438 illetve 401 darabos részesedéssel. A 269 db-os mennyiséget elérő X5-öst, a sikeresen debütáló, 2-es Active Tourert és Gran Tourert is felvonultató 2-es sorozat (180 db), illetve az X3 (146 db) és az X6 modellek (141 db) követték. Kimondottan kedvelt volt a magyar vásárlók körében a sportos megjelenésű BMW X4 modell is (99 db). A hazai, egyik legnépszerűbb elektromos autó kínálatát biztosító BMW i modellekből összesen 56 darab értékesítését könyvelte el a vállalat. A környezetkímélő autók megkülönböztetésére szánt első, zöld rendszámmal kitüntetett i3 modellből 49 darab, míg a plug-in-hibrid sportautóból, az i8-asból 7 darab kelt el. Az immár két értékesítési partnernél kínált BMW i modellek a nemzetközi trendeknek megfelelően jelentős sikerrel zárták első teljes értékesítési évüket.

Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon

A prémium összkerékhajtású modellek piacán a BMW sorozatban negyedik éve a legsikeresebb gyártó és a BMW modellmixét tekintve is ez a legnépszerűbb hajtástípus: a BMW ügyfelek 60%-a döntött tavaly az xDrive meghajtás mellett.

A MINI éves magyarországi értékesítési volumene 2015-ben is bővülést mutatott, a márka megújult palettája 3%-os növekedést, vagyis 119 darab MINI modell hazai forgalomba helyezését jelentette.

A BMW Motorrad is kiváló eredményt ért el tavaly hazánkban: 2015-ben az előző évhez képest 24%-kal többen, egészen pontosan 253-an vehették át új BMW motorkerékpárjukat.

A BMW Group az éves globális értékesítési mutatójában 6,1%-os emelkedést elérve – egyúttal új értékesítési rekordot beállítva és megőrizve piacvezető pozícióját a prémium márkák között – összesen 2 247 485 BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített 2015-ben. A tavalyi számok alapján a BMW Group minden márkája erősödött a megelőző évhez képest, a BMW 1 905 234 darabos csúcsot ért el, melyből a legnagyobb növekedés a BMW i almárkához kötődik, melynek modelljeiből közel 66%-kal több talált gazdára, mint 2014-ben.

A MINI még soha nem adott el ennyi autót, mint tavaly, így a 338 466 db-os értékesítés is abszolút rekord, de a Rolls-Royce is rendkívül sikeres évet zárt: a márka 117 esztendős történetének második legeredményesebb évében 3 785 autót értékesített.

Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon

„A BMW Group Magyarország 2015-ös eredményei illeszkednek a nemzetközi trendekhez, nagy büszkeséggel tölt el, hogy a tavalyi értékesítési rekordunkat is jócskán túlszárnyaltuk. Ma a BMW a magyar vásárlók preferált prémium-márkája, hiszen a kereskedelmi piacon – nem számolva az állami megrendeléseket – megelőzte közvetlen konkurenseit. A siker mögött a kedvező fogadtatásban részesülő újdonságaink, egyre szélesebb modellkínálatunk, illetve a Magyarországon is erős partnerhálózatunk teljesítménye húzódik” – mondta el Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója. „A kiegyensúlyozott magyarországi partnerhálózatunk körül számos újdonság történt: vadonatúj telephelyre költözött a pécsi Schneider Autóház, illetve három kereskedőház – a győri, Leier Autó Kft., a kecskeméti Linartech Kft. és a fővárosi Budapest Motors Kft. – is mind jelentős átalakításon estek át. A partnerhálózatunk megújulását 2016-ban is folytatjuk.

Ügyfeleinket az év során olyan új plug-in hibrid modellekkel várjuk majd, mint az X5 40e, a 225xe Active Tourer, a 330e Limousine és a hibrid modellek zászlóshajója, a 740e. A hosszú távú fenntarthatóság jegyében alkotott modelljeink mellett, a vérpezsdítő élményt kínáló újdonságokat, a sokak által méltán várt BMW M2-t és a különleges X4 M40i-t is bemutatjuk Magyarországon, ahogy a MINI vadonatúj modelljeit, a MINI Cabrio-t és annak 231 lóerős JCW változatát is megismerheti tavasszal a magyar közönség. A tavaly év végén premierjét tartó lenyűgöző 7-es sorozat illetve az új BMW X1 debütálása ad továbbá okot arra, hogy idén is kiemelkedő értékesítési sikerekben bizakodhassunk” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Kulcsszavak: BMW Group, értékesítés, gazdaság, jármű kereskedelem, Magyarország, Mini
 
Megérkezett a márkakereskedésekbe a megújult Nissan Qashqai és X-Trail Megérkezett a márkakereskedésekbe a megújult Nissan Qashqai és X-Trail A Rolls-Royce így képzeli el a jövő autóját A Rolls-Royce így képzeli el a jövő autóját Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon Idén nyártól Hollandiában is gyártják az új MINI-t Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon Kínaiak mentik meg a londoni taxikat Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon Magasan a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1