Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel

A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel

2016. január 16.
A Siemens nyerte el a párizsi tömegközlekedést üzemeltető Párizsi Közlekedési Vállalat  megrendelését a párizsi metró 4-es vonalának felszerelésére jelző és üzemirányító rendszerekkel.

A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekke

A teljesen automatikus működés akár 20 százalékkal is növelheti ennek a vonalnak a kapacitását, amivel a szerelvények sűrűbben követhetik egymást.

"A Siemens világszerte mintegy 300 vágánykilométert szerelt fel a teljesen automatikus működéshez szükséges jelzési technológiával, ezáltal piacvezetővé vált ezen a területen. Az automatikus működés lehetővé teszi, hogy a 4-es vonalon 85 másodpercenként kövessék egymást a szerelvények. Ugyanakkor az automatikus vezérlésnek köszönhetően akár 15 százalékkal csökkenhet az energiafogyasztás" - mondta Jochen Eickholt, a Siemens Mobility divíziójának igazgatója. A megrendelés összértéke körülbelül 70 millió eurót tesz ki, és az ütemterv szerint a vonalon végzett munkálatok 2022-ben fejeződnek be.

A tizenkét kilométer hosszú 4-es vonal korszerűsítéséhez a Siemens a Trainguard MT elnevezésű, automatikus vonatbefolyásoló rendszert fogja használni, amely kommunikáció alapú vonatvezérléssel valósítja meg az automatizált üzemet. A szerelvény minden mozgását a forgalomirányító központon keresztül felügyelik, amit szintén a Siemens fog szállítani, emellett mind a 27 metróállomáson speciális peronkapuk garantálják a nagyobb biztonságot.

A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekke

A párizsi metró naponta mintegy 700.000 utast szállító 4-es vonala az egész párizsi tömegközlekedési hálózat egyik legnagyobb forgalmú eleme, egyúttal pedig ez a legfontosabb észak-déli irányú földalatti vonal, amely a város északi részén található Porte de Clignancourt állomást köti össze a déli városrészben a jövőben kialakítandó Bagneux végállomással. A vonal Franciaország fővárosán áthaladva kiszolgál három jelentős vasúti pályaudvart is, és ez az egyetlen kapcsolat, amely átszállási lehetőséget biztosít mind a 16 többi tömegközlekedési tranzit útvonal felé.

A 4-es vonalon kívül a Siemens a 14-es és 1-es metróvonalat is felszerelte a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel. Az 1-es metróvonal Párizs legrégibb és legforgalmasabb földalatti vonala, amelynek 17 kilométer hosszú pályája a város keleti és nyugati részét köti össze, továbbá a Siemens nemrég fontos jelző komponenseket és rendszereket szállított a párizsi 3-as, 5-ös és 9-es vonalakhoz is.

Kulcsszavak: metró, Párizs, Siemens, tömegközlekedés
 
A Deutsche Bahn és a Siemens belép a hidrogénkorba A Deutsche Bahn és a Siemens belép a hidrogénkorba A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel A Levegő Munkacsoport szerint buszcserét követel a lakosság Több német városban ingyenes lehet a tömegközlekedés Több német városban ingyenes lehet a tömegközlekedés Megújul és bővül a HÉV-hálózat Megújul és bővül a HÉV-hálózat Tizenhat új midibusz érkezik Budapestre Tizenhat új midibusz érkezik Budapestre
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1