Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Pickup-háború a láthatáron

Pickup-háború a láthatáron

2015. december 15.
Folyamatosan nő a szabadidő-autók piaca, de egyre népszerűbbek az összkerekes pickupok is. Nem meglepő, hogy a Fiat, a Renault és a Mercedes komoly terveket szövöget a szegmensben.

Renault Alaskan

Folyamatosan nő a szabadidő-autók piaca, de egyre népszerűbbek az összkerekes pickupok is. Nem meglepő, hogy a Fiat, a Renault és a Mercedes komoly terveket szövöget a szegmensben – írja a 4x4magazin.hu.

Mindhárom márka legalább egy tonna teherbírású platóssal akar villantani. A pickupok az Egyesült Államokban, Közép- és Dél-Amerikában, valamint Ázsiában rendkívül kapósak, de most már Európában is egyre kelendőbbek. Ezen nincs mit csodálkozni, hiszen azt nyújtják, mint egy családi szabadidő-jármű, ugyanakkor a hatalmas raktéren rengeteg minden elfér, legyen szó quadról, motorról, vagy egy hosszabb kiránduláshoz, túrához szükséges felszerelésről.

A Nissan az Év pickupjának megválasztott Navara NP300-zal magasra tette a mércét, de a Ford Ranger, a Toyota Hilux, a Mitsubishi L200 és az Isuzu D-Max is jól hasít. A dicsfénybe vágyik a Mercedes is, a piac egyik új szereplője lehet a mamutvállalat. A tervek szerint 2020-ban jöhet a stuttgartiak összkerekes platósa. Állítólag a Nissannal működnek együtt a németek, s a fentebb már említett Navarából ültetnének át alkatrészeket a saját koncepciójukba. Amely természetesen a prémiummárkának megfelelően luxuskategóriájú lesz.

Mitsubishi L200

A Renault az Alaskannal próbálkozik majd. Akár már jövőre, de legkésőbb 2017-ben bemutathatják a 4x4-es modellt. LED-es világítással, kifejezetten jó minőségű beltéri anyagok felhasználásával készülhet, az igazi különlegességének pedig az oldalsó tükörben elhelyezett kamera lesz, amelynek a központi, érintőképernyős kijelzőre továbbított képei segítik majd a sofőrt vezetés közben.

A Fiat a japán Mitsubishivel dolgozik együtt. A Fullbacket már bemutatták Dubajban. Az L200-ra hajazó gépet 1100 kilogramm cipelésére kalibrálták, s a következő esztendő második felétől lesz kapható az öreg kontinensen. A jármű hossza 5,155-5,285 méter, a szélessége 1,815 m, a magassága 1,78 m, a plató hossza 1,52-2,265 m, a tengelytávja 3 m. Másféle motorválasztékkal lesz kapható Európában vagy például Afrikában. Nálunk 2,4 literes turbódízel lehet a nyerő, 150 és 180 lóerős teljesítménnyel, ötfokozatú automata, illetve hatgangos manuális váltóval, a Közel-Keleten és Afrikában a 2,5 literes dízelre szavaznak a Fiatnál. Ezek 110 és 178 LE-sek, míg a 2,4 l-es 132 lovas. Előreláthatólag ötsebességes automata- és kéziváltóval lesz rendelhető.

Nissan NP300 Navara
 
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, Év Pickupja, ford, Mitsubishi, nissan, renault, toyota
 
Pickup-háború a láthatáron Oroszország már most ki tudja váltani a külföldi gépkocsikat Újabb 240 elektromos norvég postásautó Újabb 240 elektromos norvég postásautó Pickup-háború a láthatáron A Hyundai Motor átadta a 2014-es brazíliai FIFA Labdarúgó Világbajnokság résztvevőit szállító járműveket Goldberger Mária a Nissan új Magyarországi Országigazgatója Goldberger Mária a Nissan új Magyarországi Országigazgatója Pickup-háború a láthatáron Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1