Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A Siemens korszerűsíti a belga vasúthálózat kiterjedt szakaszait |
||
2015. augusztus 14.
A Cofely-Fabricom (GDF SUEZ) infrastruktúrafejlesztő vállalattal létrehozott konzorcium tagjaként a Siemens a belga vasúthálózat több mint 2.200 vágánykilométerét fogja felszerelni az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2-es szintjének berendezéseivel.
|
A megrendelő az Infrabel, a belgiumi vasúti infrastruktúra-üzemeltető cég volt. A konzorcium által kapott megrendelés volumene körülbelül 510 millió eurót tesz ki. Az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) az európai vasúti forgalom egységesítésének lényeges alkotóeleme. A tervek szerint ez váltja fel az európai kontinensen működő, több mint 20 nemzeti automatikus vonatvédelmi (ATP) rendszert, továbbá növeli a hálózat biztonságát és kapacitását. Az ütemterv szerint a projekt 2025 végére fog befejeződni. A szerződés az ATP rendszer és az elektronikus biztosítóberendezések üzembe helyezését tartalmazza. "Ez a megrendelés kihangsúlyozza az automatikus vonatvédelmi rendszerek területén betöltött vezető szerepünket" - kommentálta a hírt Jochen Eickholt, a Siemens Mobility divíziójának vezetője. "A Siemens 1-es szintű ETCS berendezéseket már sikeresen telepített a belga vasúttársaság részére." Az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2-es szintje a vasút-specifikus GSM-R mobil rádiós rendszert használja a jármű és a pályamenti berendezések közötti állandó jellegű, kétirányú rádiós kommunikáció biztosítására. Ez nemcsak a sebesség folyamatos ellenőrzését teszi lehetővé, hanem az új menetengedélyek azonnal elküldhetők a jármű felé, és minden lényeges információ megjelenik a kijelzőn a vezető számára a vezetőfülkében. A Siemens jelenleg Németországban, Ausztriában, Svájcban, Spanyolországban, Törökországban és Magyarországon szerel fel vasútvonalakat ezzel a nagymértékben automatizált rendszerrel. Kulcsszavak: Belgium, közlekedés, Siemens, vasút
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|