Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE

2015. július 24.
A Golf GTE után újabb hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtású volumenmodell mutatkozik be, a német autógyártó ezúttal az új Passat GTE modelljével bővíti elektromos járművei palettáját.

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTEAz újdonsággal a céges és a magánvásárlók körében egyaránt kedvelt modell olyan változata mutatkozik be, amely egyszerre felel meg a nulla károsanyag-kibocsátás (Zero-Emission-Vehicle) és a hosszú utazás elvárásainak. Volkswagen, amelyben a jelen a jövővel találkozik, autó, amely nem csupán napjaink legprogresszívebb hajtásrendszerével, hanem az innovatív infotainment- és vezetői segédrendszerek középkategóriában iránymutató spektrumával is hódít.

Bőséges, 160 kW/218 LE rendszerteljesítményével, igencsak kedvező, 100 kilométerenként mindössze 1,6 liter, illetve 12,2 kWh (Variant: 12,4 kWh) fogyasztásával (NEFZ), valamint akár 50 kilométer tisztán elektromos hatótávjával a Passat GTE valósággal újraértelmezi kategóriájában a gazdaságosság fogalmát. A Volkswagen újdonsága normál üzemi körülmények között eleve tisztán elektromos üzemben, így károsanyag-kibocsátás nélkül kezdi meg útjait. Ez az elektromos üzemmód (E-Mode) igény szerint – például az utazás végén a városba érve – gombnyomásra is aktiválható. Egyes városokban, mint például Londonban, a Passat GTE vezetője így az esedékes dugódíj (City Maut) megfizetése alól is mentesül.

A Passat GTE önálló felszereltségi szintet képvisel. A high-tech modell eleve bőséges specifikációja olyan igényes technikákat is tartalmaz, mint például a LED-technikájú fényszórók (tompított és távolsági fény), a fáradtságérzékelő funkció, a másodlagos ütközésvédelem, a városi vészfék-funkcióval kiegészített Front Assist környezet-megfigyelő rendszer, az esőérzékelő, az első és hátsó ParkPilot, az oldalablakok krómozott díszlécei és az első komfortülések.

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTEMindezt egyedi vizuális  megoldások teszik teljessé. Ilyen például a meghatározó kék sávval készült (a kék az elektromos mobilitás színe a Volkswagennél), modellspecifikus krómozott hűtőrács. A Passat GTE progresszív karakterét a nappali menetfény C-alakú fénycsíkjaival kiegészített, teljes egészében új tervezésű első lökhárítója is erősíti. E jellegzetes C-alakzat a kék dizájnelemekkel együtt a Volkswagen minden elektromos és hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtású modelljének meghatározó ismertetőjegye. Oldalnézetében a Passat GTE 17 col peremátmérőjű „Montpellier” könnyűfém keréktárcsáiról már az első pillantásra plug-in hibridjárműként azonosítható.

Az utasteret szintén következetesen az új hajtásrendszer szellemében alakították ki a mérnökök és a formatervezők, akik a kombinált műszeregységet és a szériafelszereltséget bővítő Composition Media infotainment-rendszert a plug-in hibridhajtás specifikus funkcióinak és kijelzőinek menüjével egészítették ki. Ugyancsak egyéni stílusban jelennek meg olyan részletek, mint a kék hangulatvilágítás, az egyaránt kék díszvarrásokkal készült, bőrbevonatú multifunkciós kormánykerék és GTE-specifikus sebességváltókar, illetve a szintén kék alaptónusú ülések. Az utasteret mindezeken túl alumíniumhatású és fényes fekete dekorbetétek avatják még igényesebbé.

Az elektromos üzemmód (E-Mode) sportos változata a GTE menetprogram, amelyben a Passat GTE 160 kW/218 LE maximális rendszerteljesítménye is rendelkezésre áll. Ekkor több fő komponens, például a gázpedál és a kormánymű karakterisztikája is dinamikusabbra vált.

Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE

Az 1,4 literes TSI-aggregát teljesítménye 115 kW/156 LE, míg az elektromos motoré 85 kW/115 LE. A hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtás maximális forgatónyomatéka tekintélyes 400 newtonméter. Mindezen értékek tükrében aligha lehet kétséges a lenyűgöző menetdinamikai, s ezzel a vezetés élménye terén kínált jelentős fejlődés. A már alapkivitelében kifejezetten a hibridhajtás igényeire kifejlesztett, 6 fokozatú, kettős tengelykapcsolós sebességváltóval (DSG) készülő Passat GTE álló helyzetből mindössze 7,4 másodperc (Variant: 7,6 másodperc) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig 225 kilométer/óra (elektromos üzemmódban 130 kilométer/óra).

A Passat GTE és a Passat GTE Variant várhatóan ősszel érkezik meg az európai piacokra, de egyes országokban már most megrendelhető. Ázsiai piaci bevezetésére a tervek szerint szintén még 2015-ben sor kerül. A márka jövője tekintetében kijelenthető, hogy a Passat GTE alapvető mérföldkő a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájának útján.
Kulcsszavak: bemutató, elektromos, elektromos autó, Passat GTE, új modell, volkswagen, zöld
 
Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE Új szabadidő koncepciót mutatott be a Honda Szedán és kombi változatban érkezik az új Passat GTE Megújult a Jeep városi szabadidőjárműve A Hyundai Motor Group az elektromos hajtás piacának élére tör A Hyundai Motor Group az elektromos hajtás piacának élére tör Extrém hidegben tesztelik a BMW elektromos modelljeit Extrém hidegben tesztelik a BMW elektromos modelljeit A felfrissített Golf Sportsvan a Franfurti Autószalonon mutatkozik be A felfrissített Golf Sportsvan a Franfurti Autószalonon mutatkozik be
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1