Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

2015. július 04.
Stílusával, új motorjaival és innovatív technológiáival az új Avensis arra törekszik, hogy megkönnyítse vásárlói életét. Felszereltségtől vagy kiviteltől függetlenül nagy presztízsű, megbízható, biztonságos és kényelmes útitárs.

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

Az Európában tervezett, fejlesztett és gyártott Avensis a mai napig több mint  1.711.800 példányban gurul a kontinens útjain; az eredetileg 1997 végén bevezetett modellből eddig három generáció látott napvilágot. A Minőség, Tartósság és Megbízhatóság (QDR) mindig is az Avensis egyik legfontosabb ütőkártyája volt. Az aktuális modell ismételten kiváló QDR eredményekkel büszkélkedhetett a D-szegmensben; 2014-ben az első helyen végzett a németországi J.D.Power járműtulajdonosi elégedettségi felmérésen (Vehicle Ownership Satisfaction Survey).

Habár az Avensis hagyományosan a magánvásárlók és a flottapiac számára egyaránt népszerű volt, a flotta vásárlók, amely a teljes D-szegmens 75 százalékát uralják, egyértelműen a legnagyobb ügyfélbázisnak bizonyultak. Ennek megfelelően az új, 2015-ös Avensis egyaránt szól a nagyobb presztízst, fényűzést és eleganciát kereső magánvásárlókhoz, és a sportosabb, dinamikusabb és divatosabb járműben gondolkodó, céges járművüket maguk kiválasztó felhasználókhoz: a modell öt kulcsfontosságú területen kínál alapjaiban tökéletesített értékeket:

Formavilág – új, elegánsabb, nagyobb presztízsű, dinamikusabb külső formaterv, új LED fényszóró-technológiával

Érzékelhető minőség és kényelem - vadonatúj, elegánsabb, kifinomult belső környezet, amelyben mindenekelőtt számottevően tökéletesítették az érzékelhető minőséget, a kényelmet, a kivitelezést, a színvilágot, valamint a zaj- és rezgésszintet.

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

Biztonság - teljes körűen továbbfejlesztett biztonsági rendszerek; cél az ötcsillagos Euro NCAP besorolás. Az aktív biztonsági technológiákra összpontosítva megjelent az új Toyota Safety Sense rendszer, amely a modellkínálat Active és Executive tagjánál alapfelszerelés. Felszereltség és ár-érték arány - új, határozottabban elkülönülő felszereltségi struktúra kategóriaelső alapfelszereléssel és fejlett technológiákkal, pl. Toyota Touch 2 rendszer 8 colos multimédiás képernyővel.

Vezetési élmény és üzemben tartási költségek - két új dízelmotor, minden modellváltozat esetében alacsonyabb CO2-kibocsátás, hosszabb szervizintervallumok, alacsonyabb karbantartási költségek, valamint kedvezőbb rugózási komfortot és jobb vezethetőséget eredményező, átdolgozott futómű és kormányzás. A Toyota várakozásai szerint ezek a minden területre kiterjedő fejlesztések nem csupán a modell jelenlegi ügyfélbázisán belül ébresztenek fokozott hűséget, de olyan, vadonatúj ügyfeleket is csábítanak majd a típushoz, akik az új Avensis által megtestesített, bőkezű ajánlat ismeretében váltanak.

´Energikus elegancia´ formai irány a karakteresebb, dinamikus megjelenés záloga

Az új Avensis Sedan és Touring Sports karosszériaváltozatai egyaránt az ´Energikus elegancia´ formai irányt követik, amely jellegzetesebb, dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a modellnek, ugyanakkor fokozott eleganciával és presztízzsel ruházza fel.

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

Az új orrkialakítás, amely 40 mm-rel nyújtotta meg a jármű teljes hosszát, a Toyota Under Priority és Keen Look formanyelvének erőteljes, második generációs megnyilvánulása. A formaterv hangsúlyos, térbeli kivitelezése a D-szegmensben elvárható merész, magabiztos megjelenést kölcsönöz a modellnek; méltó a Toyota európai zászlóshajójához. A kisebb, agresszívabb felső hűtőmaszkon a korábbinál hangsúlyosabb szerephez jut a Toyota logó. A hűtőmaszk krómozott díszléce az új, LED-technológiás lámpatesteket köti össze. A fényszórókon belül kialakított LED-es nappali világítás (DRL) egyedi, karakteres megjelenést kölcsönöz az új Avensisnek.

A lökhárító fényes feketére festett középrészét körülvevő, alsó hűtőmaszk méretét számottevően megnövelték, ami még inkább kihangsúlyozza az Avensis határozott megjelenését. Az új hűtőmaszk lendületes, lefelé mutató kidolgozásával összhangban a ködfényszórók foglalata az első lökhárítók legszélére költözött; még szélesebbnek láttatva a járművet.

Oldalnézetből a küszöbök új díszítő borítása a korábbinál vízszintesebb tájolással ruházza fel a jármű profilját, ami optikailag mélyebb tömegközéppontot eredményez. Az elegánsabb profilt új rajzolatú, 17 és 18 colos könnyűfém keréktárcsák választéka teszi még kecsesebbé. A modell hátsó része szintén elegánsabb kidolgozást kapott; az új rajzolat kihangsúlyozza az Avensis széles hátsó kiállását. A hátsó lámpatestekben fényvezetéses LED technológiával találkozunk; ami sötétben modernebb megjelenést kölcsönöz az új Avensisnek.

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

Új, elegánsabb és fényűzőbb, prémium minőségű utastér teljes körűen feljavított érzékelhető minőséggel, illetve zaj- és rezgésszinttel


Az új Avensis fejlesztése során az egyik legfontosabb célkitűzés az volt, hogy a kínálat minden tagjánál magas szintű komfortot és praktikumot garantáljunk. Az elegáns, kifinomult belső tér kulcsfontosságú eszköze ennek a célkitűzésnek

Az érzékelhető minőséget, illetve a zaj- és rezgéskultúrát új szintre emeltük; az utasteret harmonikusabb formavilág, prémium minőségű felületek és anyagok, valamint gondosan összeválogatott színharmóniák alkalmazásával fejlesztettük tovább. A műszerfal két fő részre oszlik. A beltér teljes szélességében végig futó, kecses felső részen helyezkedik el a műszeregység, amely csöves árnyékolóba süllyesztett fordulatszám- és sebességmérőből, valamint a kettő között található, 4,2 colos, színes TFT multi-információs képernyőből áll (Active felszereltségi szinttől.)

Az alsó részen található a középkonzol, amelyet leválasztottunk a padlókonzolról, és amely egy 8 colos, színes érintőképernyős kezelőfelületnek ad otthont. A belső térben ergonómiailag továbbfejlesztett kormánykerék és kezelőszervek teszik teljessé az összképet. Minden kezelőszerv tapintása és működtetése javult; az érzékelhető minőséget tovább fokozza a feliratok és szimbólumok gondos összehangolása, valamint a homogénebb háttérvilágítás. A műszeregységet, a kormánykereket, a középkonzolon elhelyezett kezelőszerveket, a szellőzőrostélyokat és a sebességváltó kart díszítő, selyemfényű krómozás határozottabb, minőségibb megjelenést kapott.

Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság

A ´Felszereltség és ár-érték arány´ fejezetben részletesen ismertetett, új vonzóbb kiviteli lehetőségek között megtalálható a szövet- és Alcantara üléskárpit; valamint egy új kettős beltéri színvilág, amely tetszés szerint „Golden Copper” vagy „Lunar Grey” belső téri hangulatot jelent. Az új Avensis elegánsabb és fényűzőbb, prémium minőségű utasterét még kívánatosabbá teszi az első ülések kialakítása, ami kifejezetten a hosszú távú utazást támogatja.

A háttámla felső részének méretét megnövelték, míg a háttámla oldalsó részét áttervezték, így jobban támasztja a vállat, miközben határozottabb oldaltartást biztosít. Az ülőlap alátámasztását is átdolgozták, így jobban oszlik el rajta a terhelés, és hosszú távon kevésbé fárasztó az utazás. Az ülőlap dőlésszögét megnöveltük, így jobb alátámasztást biztosít a combnak; míg az ülőlap módosított formájú pereme az oldaltartást javítja.

 Zaj- és rezgésszint (NVH)

A nem kívánatos zajok és rezgések (NVH) szintje számottevően csökkent; így az új Avensis belső tere nem csupán jobb minőségű és kényelmesebb, de érezhetően csendesebb is. A hatékonyabb hangelnyelésről és -szigetelésről új, vastagabb anyagok gondoskodnak; a karosszéria minden pontján nagyobb számú, szélesebb és vastagabb szigeteléseket, tömítéseket alkalmaztunk.

Megnöveltük a motorházfedél szigetelésének vastagságát és sűrűségét, a motor alsó szigetelése vastagabb és nagyobb méretű, míg a dízel modelleknél kiegészítő zajcsillapító réteget helyeztünk el a fenéklemezen. A felső műszerfal hangszigetelő rétege, valamint az A-oszlopnál elhelyezett, műszerfali zajcsillapítás egyaránt nagyobb lett, a kesztyűtartó hátfala ugyancsak hangelnyelő réteget kapott. A kerékdob belső védőburkolatát poliuretánhab réteggel vontuk be.

A légkondicionáló berendezés üzemi zajszintjét a fűtő légvezeték jobb szigetelésével csökkentettük, míg a Skyview panoráma napfénytetővel szerelt modelleknél a tetőkárpitozás mögé illesztettünk zajcsillapító réteget.
 
Kulcsszavak: Avensis, bemutató, toyota, új modell
 
Az új Toyota Avensis - Presztízs, komfort és gazdaságosság Az új SEAT Leon SC – dinamikus dizájn, sportos háromajtós kompakt változatban Londoni taxiként gurul a Toyota Mirai Londoni taxiként gurul a Toyota Mirai Új Peugeot Expert: egy nemzedéknyi előny Új Peugeot Expert: egy nemzedéknyi előny A Volkswagen a T-Cross modellel bővíti majd SUV palettáját A Volkswagen a T-Cross modellel bővíti majd SUV palettáját Hatalmas siker volt a Corolla nyílt hétvége Hatalmas siker volt a Corolla nyílt hétvége
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1