Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén

Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén

2015. június 04.
A NavFusion Platform segítségével a cég autógyártó partnerei mélyen integrált és egyedi igényekre szabott rendszerrel gazdagíthatják modelljeiket, mely gördülékenyen szinkronizálja az adatokat a jármű fejegysége, a felhő és a sofőr okostelefonja között.

Az iGO Navigációról ismert hazai székhelyű NNG, mely mára az autóipari navigációs szoftverek piacán vezető pozíciót foglal el, bemutatta legújabb termékét, a NavFusion Platform névre keresztelt megoldást.

Ahogy a népszerű szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó cégek jelenléte egyre hangsúlyosabb az autóipari piacon, számos kérdés merül fel: kinek a tulajdona a vezetés során keletkező, hatalmas mennyiségű adat, ki vállalja a termék iránt a felelősséget, és mi az autógyártók szerepe mindebben? Az NNG elképzelése szerint a Detroit és a Szilicium-völgy közötti egyre mélyebbnek tűnő szakadékot egy olyan megoldás hidalhatja át, mely könnyen és felhasználóbarát módon biztosítja az autók internet-kapcsolatát és ezzel egy időben érdemben tesz hozzá a vezetési élményhez is. Ez a gondolat hívta életre a NavFusion Platformot, mellyel az NNG tovább kívánja erősíteni autóipari portfólióját.

Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén

A NavFusion Platform célja, hogy hidat képezve a jármű és az azt körülvevő környezet között, teljesebbé tegye a vezetési élményt. Teszi mindezt ötvözve az autó infotainment rendszerének megbízhatóságát, az okostelefonokra jellemző testreszabhatóságot és a folyamatos online kapcsolat kínálta függetlenséget térben és időben.

A gyártók számára mindebben a legfontosabb szempont az, hogy a felhasználói élményt úgy tudják a fogyasztók által az élet más területein megszokotthoz igazítani, hogy nem kell lemondaniuk sem a keletkező, értékes adatokról, sem a márkaépítésről. Eközben igénybe vehetik a számtalan szolgáltatást, amit a NavFusion Platform kínál: navigáció, térképfrissítések letöltése, személyre szabott infotainment szolgáltatások, a tervezett karbantartással kapcsolatos figyelmeztetések, valamint egy sor további statikus és dinamikus tartalom, és a vezetést támogató funkció.

“Úgy gondoljuk, ez az irány az, mely a legszűkebb értelemben vett vezetési élményt meghatározza majd a közeljövőben. Az autótulajdonosoknak azt az élményt kínáljuk, melyet napjainkban elvárnak a technológiától, az autógyártóknak pedig lehetővé tesszük, hogy mindez az ő elképzeléseik szerint valósulhasson meg” – mondta el Balogh Péter, az NNG alapító-vezérigazgatója. “Tier1 és autógyártó partnereinkkel szerzett tapasztalatainkra alapozva kidolgoztunk egy olyan rendszert, mely az autóvezetéssel kapcsolatos aktuális kihívásokra képes frappáns válaszokat adni. Biztos vagyok benne, hogy a NavFusion Platform alapjaiban változtatja majd meg azt, ahogy az autóvezetők tekintenek az autójukra, de ugyanígy új szintre helyezi a gyártók és a vevőik kapcsolatát is.”

Kulcsszavak: iGO, járműipar, navigáció, NNG
 
100 éves a Continental csoporthoz tartozó General Tire 100 éves a Continental csoporthoz tartozó General Tire Tetemes bírságra számíthatnak az autógyártók 2020-tól ha nem teljesítik a szén-dioxid kibocsátási normát Tetemes bírságra számíthatnak az autógyártók 2020-tól ha nem teljesítik a szén-dioxid kibocsátási normát Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén Bemutatkoztak az új Renault Trucks tűzoltóautók Az NNG az autóipar egyik legfontosabb rendezvényén Az autósok mindössze harmada tudja, hogyan kell meghatározni abroncsaik korát Négyévszakos abroncsot dobott piacra a Bridgestone Négyévszakos abroncsot dobott piacra a Bridgestone
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1