Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A BMW számos modelljét frissíti 2015 nyarán

A BMW számos modelljét frissíti 2015 nyarán

2015. május 13.
2015 nyarán a BMW tovább folytatja a generációváltást megannyi modellsorozatának motorpalettáján. A vadonatúj három- és négyhengeres erőforrások optimalizált hatékonyságának köszönhetően még tovább javul a BMW-modellek által fémjelzett, sportosság és emisszió közötti páratlan egyensúly, miközben az újabb benzines és dízelüzemű motorokkal a bajor gyártó modellpalettái minden korábbinál sokszínűbbé válnak.

BMW M235i xDrive Cabrio

Mi több, 2015 júliusától a BMW M235i xDrive Cabrio lesz a nyitható tetejű kompakt sportautók kategóriájának első olyan képviselője, amely opcionális extraként intelligens összkerékhajtást is kínál.

2015 nyarától ráadásul számos modellsorozat széria- és opcionális extrafelszereltsége még tovább bővül. A Professional navigációs rendszer legújabb generációja, valamint az immáron keresztirányú parkoláshoz is használható parkolóasszisztens (Parking Assistant) a BMW 3-as sorozat és a BMW 4-es sorozat modelljeihez egyaránt elérhetővé válik. A BMW 2-es Active Tourer és a BMW 2-es Gran Tourer biztonsági felszereltségeit eközben – többek között – az egymásból eredő ütközéseket elkerülő fékező funkció (Multi-Collision Braking function) és az éberségfigyelő funkció (Alertness Assistant) egészítik ki. A BMW 4-es sorozat, a BMW M4 Coupé, a BMW M4 Cabrio, a BMW 5-ös sorozat és a BMW Z4 palettája új külső fényezésekkel gazdagodik.

Új háromhengeres benzinmotor a BMW 1-es sorozathoz

A BMW 118i három- és ötajtós változatát – a vezetési élmény és az üzemanyag-fogyasztás közötti egyedülálló egyensúly további optimalizálása érdekében – 2015 júliusától a BMW Group vadonatúj erőforrás-családjának háromhengeres benzinmotorja mozgatja majd. A 100 kW / 136 lóerő teljesítményű egység 8,5 másodperc alatt gyorsítja fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre a három- és ötajtós BMW 118i modellt (automataváltóval 8,7 másodperc alatt). A modell üzemanyag-fogyasztása eközben 100 kilométerenként mindkét karosszériaváltozattal 5,4 – 5,0 literre, károsanyag-kibocsátása pedig kilométerenként 126 – 116 grammra csökken (a nyolcsebességes Steptronic automataváltóval 5,2 – 4,8 literre, illetve 122 – 112 grammra; az adatokat az EU-ciklus tesztkörének mérései alapján számolták ki, az értékek a gumiabroncs-típusoktól is függnek). 2015 júliusától összesen ötféle benzines és ötféle dízelüzemű erőforrás lesz elérhető a BMW 1-es sorozathoz. A BMW 118d, a BMW 120d és a BMW M135i modellek motorházteteje alá szerelt erőforrások a BMW xDrive intelligens összkerékhajtási rendszernek köszönhetően akár mind a négy kereket is hajthatják.

BMW 1-es sorozat

BMW 2-es Coupé és BMW 2-es Cabrio: új dízelmotorok és az intelligens összkerékhajtás premierje a nyitható tetejű kompakt sportautók szegmensében


2015 júliusától további két, újgenerációs négyhengeres dízelmotorral bővül a BMW 2-es Coupé és a BMW 2-es Cabrio motorpalettája. A BMW 218d Coupé és a BMW 225d Coupé egyaránt 5 kW-os teljesítménynövekedést és még tovább optimalizált hatékonyságot garantál. A BMW 218d Coupé mindössze 8,4 másodperc alatt (automataváltóval 8,2 másodperc alatt) futja meg a 0-100 km/órás sprintet az immáron 110 kW / 150 lóerő teljesítményű motorral, miközben átlagos üzemanyag-fogyasztása csupán 4,4 – 4,0 liter 100 kilométerenként (automataváltóval 4,2 – 3,8 liter), károsanyag-kibocsátása pedig mindössze 116 – 106 gramm kilométerenként (automataváltóval 111 – 101 gramm). A BMW 225d Coupé motorházteteje alatt dolgozó négyhengeres dízelmotor a többlépcsős turbófeltöltésű BMW TwinPower Turbo technológiával 165 kW / 224 lóerő maximális teljesítményre képes. A modell a szériafelszereltség részeként kínált nyolcsebességes Steptronic automataváltóval 6,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás tempóra. Átlagos üzemanyag-fogyasztása 4,6 – 4,3 liter 100 kilométerenként, míg károsanyag-kibocsátása 121 – 114 gramm kilométerenként (az adatokat az EU-ciklus tesztkörének mérései alapján számolták ki, az értékek a gumiabroncs-típusoktól is függnek).

A két dízelmotor 2015 júliusában csatlakozik a BMW 2-es Cabrio motorpalettájához is, így a kupé és a kabrió modellsorozathoz is összesen négyféle benzines és háromféle dízelüzemű erőforrás lesz elérhető. Az új BMW 218d Cabrio 8,9 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órás sebességre (automataváltóval 8,7 másodperc alatt), amihez az alapfelszereltségként nyolcsebességes Steptronic automataváltóval szerelt BMW 225d Cabrio modellnek mindössze 6,4 másodperce van szüksége.

BMW 2-es Cabrio

A BMW 218d Cabrio modell átlagos üzemanyag-fogyasztása 4,7 – 4,3 liter 100 kilométerenként (automataváltóval 4,5 – 4,1 liter), míg károsanyag-kibocsátása 124 – 114 gramm kilométerenként (automataváltóval 118 – 108 gramm), a BMW 225d Cabrio modell esetében pedig 4,9 – 4,6 liter / 100 km, illetve 128 – 121 gramm / km.

A BMW M235i xDrive Cabrio 2015 júliusától új szintre emeli a nyitott tetős vezetés élményét. Ez lesz az első alkalom, amikor egy nyitható tetejű kompakt sportautó erőforrása mind a négy kereket hajtja. Az xDrive intelligens összkerékhajtási rendszer bemutatkozása a BMW 2-es Cabrio modellben a kompakt kabrió nyújtotta maximális vezetési élményt segíti elő. A BMW M235i xDrive Cabrio a 240 kW / 326 lóerő teljesítményű soros hathengeres benzinmotorral és a sportautóhoz szériafelszereltségként kínált nyolcsebességes Steptronic automataváltóval 4,9 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100 km/órás tempóra. A modell átlagos üzemanyag-fogyasztása 8,3 liter 100 kilométerenként, károsanyag-kibocsátása pedig kilométerenként 193 gramm (az adatokat az EU-ciklus tesztkörének mérései alapján számolták ki, az értékek a gumiabroncs-típusoktól is függnek).

BMW 2-es Gran Tourer: még több hely és még praktikusabb használhatóság, még több újgenerációs motorral

Mindössze néhány héttel piaci debütálása után a BMW 2-es Gran Tourer motorválasztéka új erőforrásokkal gazdagodik: a modellpalettát a BMW 216i Gran Tourer (75 kW / 102 lóerő teljesítményű háromhengeres benzinmotorral), a BMW 214d Gran Tourer (70 kW / 95 lóerő teljesítményű háromhengeres dízelmotorral) és a BMW 220d Gran Tourer (140 kW / 190 lóerő teljesítményű négyhengeres dízelmotorral) egészíti ki júliustól. A vadonatúj belépő-szintű benzinmotor 11,9 másodperc alatt gyorsítja fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre a kivételesen tágas, sokoldalú modellt: a BMW 216i Gran Tourer átlagos üzemanyag-fogyasztása 5,6 – 5,3 liter 100 kilométerenként (károsanyag-kibocsátása 129 – 124 gramm / km). Az új alap dízelmotorral hajtott BMW 214d Gran Tourer 13,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót.

BMW 2-es Gran Tourer

Üzemanyag-fogyasztása 100 kilométerre vetítve mindössze 4,1 – 3,9 liter, károsanyag-kibocsátása pedig kilométerenként csupán 109 – 104 gramm. A BMW 220d Gran Tourer 7,9 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órás sebességet (automataváltóval 7,8 másodperc alatt), 100 kilométerenkénti 4,7 – 4,5 literes (automataváltóval 4,6 – 4,4 literes) átlagos üzemanyag-fogyasztás és kilométerenkénti 124 – 119 grammos (automataváltóval 122 – 117 grammos) károsanyag-kibocsátás mellett (az adatokat az EU-ciklus tesztkörének mérései alapján számolták ki, az értékek a gumiabroncs-típusoktól is függnek).

2015 júliusától így háromféle benzinmotor és négyféle dízelüzemű erőforrás válik elérhetővé a BMW 2-es Gran Tourer-hez. Az xDrive intelligens összkerékhajtás a BMW 220d xDrive Gran Tourer modellben még nagyobb rugalmasságot biztosít.

BMW 2-es Active Tourer és BMW 2-es Gran Tourer az egymásból eredő ütközéseket elkerülő fékező funkcióval és éberségfigyelő funkcióval a szériafelszereltség részeként

A BMW 2-es Gran Tourer és a BMW 2-es Active Tourer is a biztonsági funkciók még szélesebb tárházát kínálja 2015 júliusától. Az egymásból eredő ütközéseket elkerülő fékező funkcióval (Multi-Collision Braking function) a BMW mérnökei még nagyobb biztonságba helyezik mindkét modell utasait, már az alapfelszereltség részeként. Ütközés esetén a rendszer egészen addig fékezi a kerekeket, amíg a jármű meg nem áll, ezáltal csökkentve egy újabb ütközés és az abból eredő további sérülések veszélyét. Sőt, 2015 júliusától a BMW 2-es Gran Tourer és a BMW 2-es Active Tourer alapfelszereltségének része lesz az éberségfigyelő funkció (Alertness Assistant) is, amely vezetés közben folyamatosan figyeli és elemzi a vezető viselkedését, és amint fáradtság és / vagy tompuló éberség jeleit érzékeli, a műszerfalon egy látványos szimbólummal figyelmezteti a vezetőt, hogy tartson pihenőt.

Mi több, a BMW 2-es Active Tourer és a BMW 2-es Gran Tourer modellekbe szerelt Head-Up kijelző funkciói is még tovább bővülnek: a jövőben a rendszer a sebességmérő aktuális állapotát is közvetlenül a vezető látómezejébe vetíti, ezáltal még könnyebbé téve az összehasonlítást a megengedett sebességet figyelő Speed Limit Info aktuális értékeivel. Ha az utazás során a megengedett sebesség értéke változik, a vezető immáron egyetlen gomb megnyomásával elfogadhatja a sebességfigyelő funkció (Speed Limit Info) által érzékelt megengedett sebességet és beállíthatja a járművet az adott sebességre (a gomb a multifunkciós kormányon kapott helyet).

Kulcsszavak: bmw, BMW 1-es, BMW 2-es Cabrio, BMW 2-es Gran Tourer, M235i, új modell, új motor
 
Elmaradt az elektromos autók árcsökkenése Elmaradt az elektromos autók árcsökkenése Célegyenesben a páratlan menetdinamika felé: az új BMW 2-es Coupé Célegyenesben a páratlan menetdinamika felé: az új BMW 2-es Coupé A német kormány elítéli a majmokon és embereken kipufogógázzal végzett kísérleteket A német kormány elítéli a majmokon és embereken kipufogógázzal végzett kísérleteket Megérkezett az új Discovery Metropolitan Edition Megérkezett az új Discovery Metropolitan Edition A BMW számos modelljét frissíti 2015 nyarán A Hyundai bemutatta az új i30 modellkínálatát
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1