Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel

Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel

2015. május 09.
A svéd előadóművész és producer Avicii, valamint a Volvo Cars közötti kreatív együttműködés keretében az örökzöld sláger, a Feeling Good átdolgozásával indul útjára a Volvo Cars új márkakampánya.

Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel

A Stockholmban és a dél-svédországi Österlenben felvett klip az Avicii számára személyes jelentőséggel bíró helyszíneket jár be, és arról mesél, hogy a több éves, kimerítő turné után hogyan frissül fel a művész. A klipben Avicii családtagjai és közeli barátai is megjelennek.
 
„Az elmúlt hat évben végtelennek tűnő turnésorozaton vettem részt; csak az elmúlt kilenc hónapban tartottam pihenőt. Évente mintegy 325 előadást tartottam, plusz az utazások. Ezt nem lehet így folytatni. A végén újra kellett értékelnem a helyzetemet, és változtatnom kellett az életvitelemen. Svédország fontos a számomra; innen, a családomtól és barátaimtól nyerem az erőmet és energiámat. A Volvo beszélt rá arra, hogy az újraértékelés és a megújulás folyamatát jelenítsük meg ebben a klipben. Úgy vélem, remekül sikerült a közös munka.” – mondta Avicii.
 
A ´Feeling Good´ című dalt eredetileg a Volvo Cars javasolta a művésznek. A produkciót Avicii hangszerelte, az énekre Audra Mae-t kérte fel.
 
„Remek érzés ismét együtt dolgozni Audra Mae-vel. Erőteljes és érzelemdús a hangja, áthatják a népzenei hagyományok. Legutóbb a True című albumon dolgoztunk együtt, ahol az Addicted To You című számban talán első ízben kóstolt bele az elektronikus zenébe. Audra mélyből fakadó előadásmódja nyomán új életre kelt a klasszikus dal. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel.” – mondta Avicii.

Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel
 
A zenei klip, amelyben az új XC90 is megjelenik, újabb fontos lépés a Volvo Cars márkaátalakulási folyamatában, és jól érzékelteti azt a merőben új irányt, amelybe a svéd luxusautó-gyártó elmozdulni kíván.
 
„Rendkívüli örömünkre szolgált, hogy ebben a kampányban szorosan együtt dolgozhattunk Aviciivel, hiszen ő és a Volvo Cars hasonló folyamatokon megy keresztül. Egy új korszak vár ránk, ahogyan azt kampányunk elnevezése is tükrözi. Hosszú éveken át intenzív beruházásokat eszközöltünk, és tovább finomítottuk a márka arculatát. Ennek eredményeként egy vadonatúj Volvo Cars jött létre, amely gyorsabban, pontosabban reagál ügyfelei igényeire.” – mondta Alain Visser, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.

 
Kulcsszavak: Avicii, kampány, volvo, VOLVO Group, xc90
 
Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel Az új Volvo FH mögött rejlő szigorú minőségellenőrzési tesztek Bemutatkozik a Volvo Cars háromhengeres motorja az új XC40 kompakt szabadidőautóban Bemutatkozik a Volvo Cars háromhengeres motorja az új XC40 kompakt szabadidőautóban Új Volvo Cars 360c autonóm tanulmányautó: miért repülne, ha autóval is utazhat? Új Volvo Cars 360c autonóm tanulmányautó: miért repülne, ha autóval is utazhat? Rekord eladásokat könyvelhet el a Volvo Magyarországon Rekord eladásokat könyvelhet el a Volvo Magyarországon Nagy érvágást okoztak a Volvo csoportnak a járványvédelmi korlátozások Nagy érvágást okoztak a Volvo csoportnak a járványvédelmi korlátozások
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1