Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford

Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford

2015. május 05.
Mindössze négy hónapra volt szüksége ahhoz a Fordnak, hogy legközelebbi versenytársához képest ismét közel egy teljes havi átlagos értékesítésének vezesse az idei magyarországi személy- és haszongépjármű eladásokat.

Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford

Az áprilisban Magyarországon 1073 új autó értékesítésével, 12,7%-os piaci részesedéssel a hazai személyautó- és haszongnépjármű piacon első helyen végző Ford az egész év első négy hónapját tekintve is rendkívül sikeresen szerepelt. A márkának idén mindössze négy hónap kellett ahhoz, hogy 4017 új autót értékesítve legközelebbi versenytársához képest 782 darabos, azaz közel egy havi átlagos értékesítésének megfelelő előnyt halmozzon fel. Az autógyártó által január és április közötti időszakban így elért kimagasló, 12,9%-os piaci részesedés egyértelműen jelzi, hogy idehaza nagyon szeretjük a Fordot: minden nyolcadik új autót vásárló ügyfél a technológiai fejlesztés és a sokszorosan díjnyertes vezetéstámogató és aktív biztonsági rendszerek, valamint a dizájn és az új modellek bemutatása területén is szárnyaló márka mellett dönt.

Továbbra is különösen sikeres az autógyártó az elmúlt két évben teljesen megújult haszongépjármű portfóliója: január és április között 1466 Ford haszongépjármű talált gazdára idehaza, ami a márka magyarországi értékesítéseinek 36,5%-át, azaz kicsit több, mint harmadát teszi ki, egyben 19,9%-os piaci részesedést jelent a haszongépjármű piacon. Amennyiben csak a kishaszongépjármű piacot vizsgáltjuk, ez a már amúgy is hihetetlenül magas piaci részesedés máris 26,6%-ra ugrik, azaz minden negyedik idehaza gazdára találó kishaszongépjármű Ford.

Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford

”A valóban hosszú ideje szárnyaló haszongépjármű porftoliónk mellett személyautó modelljeink is remekül szerepelnek: folyamatosan élénk, és egyre növekő a kereslet három húzó személyautónk, a Focus, a Kuga és a Mondeo iránt, mindennek pedig még további lendületet adhat majd a következő hónapokban érkező új C-Max és Grand C-Max, új S-Max és új Galaxy révén teljesen megújuló egyterű kínálatunk, valamint az év második felében érkező két új crossoverünk, az EcoSport és a prémium Edge, nem beszélve a sokak által várva várt Mustangról és új Vignale kínálatunkról.  – avat be Szamosi Viktor, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója.

„Minden elismerés a márkakereskedői hálózatunké, akik kapacitásaik maximális kihasználásával és elkötelezett munkájukkal gondoskodnak arról, hogy ez nagyszámú, rendkívül izgalmas, és a szakma által nagy lelkesedéssel fogadott modell a legmagasabb színvonalon kerüljön bemutatásra ügyfeleink számára.” – teszi hozzá az ügyvezető.

Kulcsszavak: autóipar, EcoBoost, értékesítés, ford, haszongépjármű, jármű kereskedelem, suv
 
Ez aztán döfi! X-Men SUV a Kiától Ez aztán döfi! X-Men SUV a Kiától A Nissan a legkeresettebb ázsiai márka Európában A Nissan a legkeresettebb ázsiai márka Európában Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford A Hyundai megkezdi a hidrogén üzemanyaggal működő üzemanyag- cellás járművek sorozatgyártását Újra egy hónappal a konkurencia előtt a Ford Új technológiák – Az Audi tron-családja Az új BMW X1 bemutatkozott Budapesten Az új BMW X1 bemutatkozott Budapesten
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1