Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Csúcsokat döntött a Nissan 2014-ben |
||
2015. április 17.
A Nissan bejelentette, hogy új rekordot döntött a Datsun márkával együtt elért 4,2%-os piaci részesedésével, amely 2013-hoz képest 0,4 százalékpontos növekedést jelent.
|
A Nissan Datsun nélkül elért 4,1%-os piaci részesedése szintén rekordnak számít. 2014 az ötödik egymást egymást követő év, amelyet a piaci részesedés növekedése fémjelez. A növekedés mértéke meghaladja az 50%-ot a 2009-es 2,7%-hoz eredményhez képest. A 2014-es pénzügyi évben a Nissan a Datsun márkával együtt eddigi legjobb értékesítési eredményét érte el Európában 740 640 db eladott gépjárművel, amely a 2013-as év értékesítésekhez képest 11,3%-os növekedés. A márciusi értékesítések száma összesen 98 979 db; ez 3,7%-os növekedés a korábbi évhez képest. A Nissan modellválasztékának ambiciózus bővítésével a márka európai gyártási kapacitása tavaly rekordokat döntött, és a vállalat történetének legerősebb és legegységesebb modellkínálatával vág bele az új pénzügyi évbe. A Nissan volt a legkelendőbb ázsiai márka a 2014-es pénzügyi évben több mint öt piacon, beleértve az Egyesült Királyságot, Spanyolországot és Franciaországot; az európai szintű értékesítések pedig 0,42%-ot hoztak a legközelebbi ázsiai rivális márkával szembeni lemaradáson. A márka európai eladásait az elmúlt pénzügyi évben kilenc új modell, többek között a Nissan C-szegmensbe való visszatérését jelentő új Pulsar bemutatása erősítette. A 2014-es pénzügyi év kiemelkedő eseményei Az úttörő Nissan Qashqai crossover folytatja diadalmenetét. 2014-ben több mint 240 000 ügyfél döntött a modell egyedi stílusa, kiemelkedő hatékonysága és fejlett biztonsági technológiái mellett. A Nissan elektromos járműkínálatának bővítése kifizetődőnek bizonyult. A Nissan úttörő szerepet játszott a fontos új technológiák kifejlesztésében is, melyeket 2015-ben további újdonságok követnek majd az elektromos autók és a szállítmányozás jövőjét jelentő vezető nélküli járművek területén. A Nissan LEAF továbbra is vezető szerepet tölt be az elektromos autók piacán. Az Európában eladott több mint 16 000 példány 28%-ot meghaladó növekedést jelent 2013-hoz képest. A Nissan LEAF a legkelendőbb elektromos személyautó Európában és globális szinten is; a tulajdonosok 97%-a jelentette ki, hogy ajánlaná a modellt másoknak is. Guillaume Carter, a Nissan Europe értékesítési és marketing alelnöke a következőket mondta: „A Nissan termékválasztéka erősebb, egységesebb és izgalmasabb, mint fennállásunk során eddig bármikor. Itt azonban nem állunk meg; tovább feszegetjük határainkat. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleinknek többet adjunk - több választási lehetőséget, több értéket és több innovatív és izgalmas terméket." A 2014-es pénzügyi évben több mint 20 európai piacon nőtt a Nissan piaci részesedése, beleértve az Egyesült Királyságot, Franciaországot, Németországot, Olaszországot és Spanyolországot - sőt Oroszországot is. Kulcsszavak: crossover, datsun, elektromos autó, értékesítés, gazdaság, járműipar, nissan, suv
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|