Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Új kampányával a Dunlop feltüzeli mind a pilóták, mind a csapatok érdeklődését |
||
2015. április 14.
A nemzetközi gyártóként nagy teljesítményű gumiabroncsairól ismert Dunlop bejelentette, hogy elindítja új márkakampányát.
|
A cég alap értékeihez híven az új „Forever Forward” jelmondattal induló kampányt a vezetést izgalmassá tévő dolgok köré építették - beleértve a professzionális motorversenyzést is, amelyhez a Dunlop hosszú és sikeres múlttal kapcsolódik. De ahelyett, hogy kizárólag erre az örökségre koncentrálna, a Dunlop új kampánya azt mutatja, hogy ennél sokkal többről van szó. „Rengeteg időt töltöttünk azzal, hogy beszélgettünk a pilótákkal és a rajongókkal, meghallgattuk őket és próbáltuk megérteni, hogy mi hozza őket lázba - nyilatkozza Guillaume Carli, a Dunlop Brand EMEA marketing igazgatója. „Az egész sokkal többről szól, mint csupán az autóversenyzés. Az élet tele van izgalmas kihívásokkal. Azok az emberek, akik készek elfogadni a kihívásokat, megtalálták személyes útjukat a sikerhez – a Dunlop pedig támogatást kínál nekik útjuk során.” A kampány, amelyet a Dunlop partnerügynökségével, a Leo Burnett-tel közösen dolgozott ki, minden médiában meg fog jelenni Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA), áprilistól. A kampány fő eseményei között van a “One Moment”, egy hosszabb reklámfilm, amelyhez a Dunlop partnerével, a Mercedes AMG-vel és a neves rendező Christopher Hewitt-tel társult. A filmet mozikban és az interneten, illetve televízióban lehet megnézni. Az új márkakampány keretében a Dunlop a vállalat arculatát is átalakítja, egyedivé és újjá alakítva a nagy hagyományokkal rendelkező márkát. „A Dunlop már 125 éve járja a sikerhez vezető útját - teszi hozzá Guillaume Carli, a Dunlop Brand EMEA marketing igazgatója. „Új kampányunk a következő lépést jelenti ezen az úton.” Kulcsszavak: Dunlop, gumiabroncs, járműipar
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|